Щоб розмістити оголошення увійдіть в систему!

Тест-Драйв:

« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Тест-драйв нового Ford Focus

Хетчбек на ім҆ я Focus завжди мав непогану репутацію і користувався попитом не тільки на європейському ринку а і по всьому світові. Нещодавно німецькій підрозділ компанії Ford презентував нове, четверте за рахунком покоління моделі Focus. Сьогодні ми спробуємо з҆ ясувати чи зможе новачок подолати своїх головних конкурентів в обличчі VW Golf та Opel Astra.

Свого часу Ford Focus зарекомендував себе як надійний сімейних хетчбек, який крім просторого салону може запропонувати чудову керованість та динаміку. Поєднання таких необхідних якостей одразу помітили європейські споживачі та почали все частіше віддавати перевагу Focus над Golf та Astra. Нове покоління Ford Focus побудовано на платформі під назвою C2 та має подовжену колісну базу. Також Focus пропонується не тільки в кузові хетчбек но і як універсал та седан.

В моторну лінійку Ford Focus 2019 модельного року входять бензинові та дизельні двигуни об҆ ємом від 1-го до 2-х літрів. Базовий 3-циліндровий силовий агрегат EcoBoost видає 85,100 або 125 к.с. Цей бензиновий двигун вирізняється економічністю тому підійде для сімейного використання. Наступним мотором є 1,5-літровий 4-циіндровий агрегат на 150 або 180 к.с., він оптимально підійде для спортивного драйву. За кермом 180-сиьного хетчбека можна відчути неперевершені відчуття насолоди від керування компактним та водночас потужним автомобілем. І звісно ми не могли не сказати декілька слів про дизельні мотори, адже у компанії Ford є досить непогані та перевірені часом силові агрегати на важкому паливі. Початковий 1,5-літровий турбодизель видає 95 або 120 к.с., а його 2-літровий колега видає 150 к.с. при цьому середня витрата пального складає меньше 5 літрів на кожні 100 км шляху. Постійно розвиваючи гібрідні технології, інженери Ford запустили м'яку версію гібрида з 48-вольтовою системою живлення, яка з҆ явиться на Focus вже у 2020 році. Мотори доступні для хетчбека працюють в парі з 6-ступеневою механікою або 8-діапазонним автоматом.

Як і на попередньому поколінню Focus покупці мають нагоду обирати різні варіанти комплектацій, які отримали відповідні назви Zetec, ST-Line, ST-Line X, Titanium, Titanium X і Vignale. На всіх хетчбеках, крім базової модифікації вже доступний 6,5-дюймовий дисплей та інформаційно-розважальна система SYNC 3 з Android Auto та Apple CarPlay. В середніх комплектаціях на борту Focus є 16-дюймові легкосплавні диски, центральний замок, клімат- та круїз-контроль. До модифікації ST-Line X виробник включив 18-дюймові колісні диски, автоматичні функції вмикання світла та очищення скла від дощю, повний електропакет, датчики паркування, підігрів сидінь та автоматичне складання дзеркал. Топова версія з приставкою Vignale балує більш якісною обробкою інтер҆ єру та додатковими опціями – світлодіодними фарами, шкіряними сидіннями з массажем та вентиляцією, преміум стереосистему. Саме Ford Focus Vignale з потужними двигунами зможе конкурувати з Audi A3, BMW 1-Series та Mercedes-benz A-Class.

Слідом за конкурентами, новий Ford Focus отримує різні типи підвіски. В залежності від потужності мотора, задня підвіска може бути у простому виконанні з балкою, або максимально енергоємною багатоважильною. Втім, як стверджує виробник, Ви все одно отримаєте комфортний та сучасний сімейний автомобіль зі спортивними налаштуваннями. На дорозі хетчбек поводить себе дуже впевненно та тримається заданої траєкторії немов спортивне авто. Зрозуміла поведінка хетчбека на дорозі та чітка робота 6-ступеневої механічної коробки перемикання швидкостей додає новачку плюсів у суперечці з застарілими VW Golf та Opel Astra.

Інтер҆ єр Ford Focus став виглядати більш сучасним, але водночас покупці хетчбека зможуть досить швидко звикнути до нової архітектури. Елементи керування функціями знаходяться на звичних місцях, тому ергономіка водійського місця отримає високий бал. Матеріали обробки салону високої якості та відповідають рівню однокласників. Мультимедійна система має декілька варіантів оснащення, які вирізняються розміром екрана. В топовому виконанні розмір «планшета», встановленого по центру торпедо дорівнює 8-ми дюймам. Пластик на центральній консолі м҆ який та пружній, приємний на дотик і не скрипить під час руху. За доплату доступна навігаційна система з картами, що зручно для тих кто подорожує новими шляхами.

Головною перевагою Focus є просторий салон та місткій багажний відсік. Хетчбек знаходиться на межі С та Е класів, при цьому його ціна починається лише з 18 тисяч євро. Поглянувши на порівняльну таблицю сьогоднішнього тест-драйву, ми бачимо, що Ford Focus несподіванно отримав перевагу над конкурентами та зміг посісти перше місце.

Порівняльна таблиця тесту (максимальна кількість балів при оцінці - 10)

Параметри

Ford Focus

VW Golf

Opel Astra

Зовнішній вигляд

10

10

9

Базова комплектація

8

7

8

Опції (пакет)

9

8

9

Якість матеріалів обробки інтер’єру

9

10

9

Прохідність

-

-

-

Шумоізоляція

9

9

9

Розгін

9

9

8

Гальмування

9

9

9

Престижність володіння

8

9

8

Втрата в ціні

7

8

7

Вартість

8

7

8

Безпека

9

9

9

Витрати пального

8

9

8

Витрати на обслуговування

8

8

8

Керованість

9

10

8

Дизайн

9

8

9

Індивідуальність

8

8

7

Вартість додаткового обладнання

8

7

9

Дилерська мережа

9

8

7

Надійність

9

9

9

Всього:

163

162

158

Місце:

1

2

3

Якщо врахувати що конкуренти вже занадто старі та втратили свої головні переваги, можна сміливо поглянути в бік досить гармонійного та сучасного Ford Focus. Середня вартість більш меньш укомплектованого хетчбека з не слабким двигуном складатиме біля 25 тисяч євро. Втім, вибір завжди залишається за Вами, адже за ці кошти конкурентам теж є що запропонувати…

26.09.2018
« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Коментарі:

Додати коментар
Щоб додавати коментарі увійдіть в систему!
Коментарів немає. Будьте першим!

Тест-драйв нового Ford Focus

Політика конфіденційності